EksiErik hay ağzınızı öpeyim 😆 deliriyorum şu sırf aldırmak için bu testlerin yapılacağını düşünen tiplere. Her yerde de yazıyorum ama anlatamıyorum. Sonuç öğrenmek emin olmak ille aldırmak demek değil arkadaşlar. Downlu çocuğum var ve hamileliğimde öğrendim doğana kadar kendimi hazırladım doğar doğmaz eğitimlerine başladım şimdi yaşıtları ile denk bir pozisyona getirdim. İşte sırf bunlar için de yaptırın testlerinizi. Doğunca öğrenirseniz damdan düşmüş gibi olursunuz. Evladınızı kabullenemezsiniz. Ne yapacağınızı bilemezsiniz. Herşeye geç kalırsınız bebeğiniz de iyice geriler( lafım size değil denk geldi diye bu yazının altında devam ettim yoksa tamamen benimle aynı düşüncede olduğunuzu biliyorum 🩷)