Nehirrrnill sperm hareketliliği sıfır çıkmıştı bize de doktor tüp bebek dedi gittik test verdik tam tedaviye başlayacağımızda öğrendim hamile olduğumu. Korumasız 1,5 sene sonra hamile kaldım doktor 2 seneye kadar olmaması normal dedi. Bu süre zarfında eşim keçiboynuzu suyu içti ve kür yaptı ilgilenenlere tarifi gönderirim