bulutunannesi33 Mahza en kotusu anı bebek olümleri anne karnında daha ıyıdı fazla kılolu ama saglıksız kılolu bebek dgm snrası seker skntısı kuveze gırme vs
Menekse_AA Mahza Merhaba benim de 190 çıktı. Bebeğe zararı şöyle vücut gelişimini aşırı yönde etkilerken beyin ve akciğer gibi hayati organların gelişimini aynı hızda etkilemiyor. Yani aşırı kilolu bir bebek dünyaya geliyor ama sağlık problemi riski yüksek oluyor malesef. Bana diyet ve insülin uygulaması başlandı.
Mervemehr Bebek ölümü nasıl oluyo çok korkunç bişey ya bu. Doğumda mı doğumdan sonra mı böyle etkiliyo. Benim sınırda çıktı arada dikkat etmiyorum ama şu an çok korktm
Turna20 Doktorunuz ilaç verdiyse onu aksatmadan kullanın bir de diet beslenin, karbonhidrat tüketmeyin gazlı içecek, tatlı vs yemeyin meyveyi de sınırlı tüketmenizi tavsiye ederim. Şeker önemli
asli_kerem İnanılmaz bi diyet uyguladım aylarca 4 kg bebek doğurdum. Dikkat etmesem ne olurdu düşünemiyorum. Suyum çoğalıyordu. Karnım patlayacak gibi oluyordu. Bu da erken doğum riski demek. Bebeğe zararlarından arkadaşlar bahsetmiş. Aman diyeyim çok illet bir hastalık bu. Bebeğinize zarar vermesine müsade etmeyin. Akdeniz tipi besleneceksiniz sebze ve az yağlı protein.