Merhaba hanımlar size su tüketiminin önemini hatırlatmak istedim.
Normal bir günde 2, 2.5 litre su tüketmelidir. Fakat gebelik döneminde bu miktar 3, 3.5 litreye kadar çıkabilir.
Gebelikte su içmenin faydaları 👇🏻
- Yeterli su tüketimi rahim kasılmalarını engeller böylece erken doğum tehlikesi de giderilmiş olur.
- Cildin daha parlak ve sağlıklı görünmesini sağlar, vücut çatlaklarının oluşumunu da azaltır.
- İdrar yolu enfeksiyonlarını, kabızlığı ve hemoroidi önler.
- Anne karnındaki bebeğin, içinde yaşadığı suyun azalması ve temizlenmemesi gibi sorunlara karşı önlem alır.
- Bulantı, mide yanması gibi şikayetleri azaltır.
- Vücuttaki ödemi azaltır.
Varsa su tüketimi ile ilgili önerileriniz yorumlarda buluşalım 🫶🏻