Osqe91 Selamlar, dün bat günümdü. Ama halen gelmedi. Sağ kasığımda batma vardı. Bu sabah hem erken gebelik hemde kaset test yaptım. Hiç bişi çıkmadı. Böyle olup sonradan çıkan oldu mu? Yoksa hala erken mi test için? Erken gebelikte çıkmazmıydı anlamadım
Nzziss Osqe91 geç döllenme olabilir ilk gebeliğimde benim de adet günümde negatif çıkmıştı biraz daha bekleyin derim