Kumru82 Kızlar merhaba 4+6 daha keseyi görmedim perşembe günü görücem Allah izin verirse bi hafta önce kanda beta 950 cıkdı ikigündür çok gaz var karnımda sizde böyle şeyler yaşadınızmı
ikibebeliana Gurul gurulda olur 2 aylıkken 9 aylık gibi şişlikte olur korkulacak bi durum yok 😊 soda rahatlatabilir gaz yapan yiyeceklere de kimyonu bol atın
ikibebeliana O zaman da bebiş büyür onun şişliği olur galiba 😂 ama gaz olmadığı sürece şişlik çok yok bende şuan