Tugce60 canım benimde hamilelikten önce 3 ve 3.5 cm çapında 2 miyomum ve 2 cm bir kistim vardı doktorlar gebelige engel olmaz dediler hep sonra hamile kaldım 21 haftalık oldu bebeğim şuan 6 ve 6.5 cm miyomum 5 cm bir kistim var bana da hep kan bankası olsun vay yeni dogan yogun bakimi olsun erken doğum riskin var miyomun biri rahim agzinı kapattigi icin sezeryan olacaksın ama diğer miyom sezeryan kesisinin yapılacağı yerde riskli bir operasyon olacak filan diyip durdular her gören doktor biliyormuydun miyomları diyor filan bana 14 haftada kanama yaptı o zamandan beri ilaç iğne kullanıyorum rahim kasilmasini onlesin erken doğum olmasın diye ağrı yapıyor arada ki beni 20 haftadan sonra sana büyük sorun yaratır diye korkuttular hep sürekli diken üstündeyim ama bebekte herşey normal gidiyor biraz daha dinlenerek ve kendimi yormayarak geçiriyorum hamileligimi pek bi fark yok yani diğerlerinden korkma hic ama yinede özele gidiyorsan eğer bir de iyi bir fakülte yada doğum hastanesinde de takip yaptır ben 2 hastaneye gidiyorum şuan biri özel biri doğum hastanesi ne olur ne olmaz diye 😊