Hiç bir şey hissetmedim. Ama hiç. Kafanı öne eg dedi iğneyi hissetmedim. Uzandım. Ne zaman başlayacaksınız diyip duruyorum işte bi ilaç sürüyorum diye gösterdi batikon tarzı soğuk olduğunu hissettin mi dedi. Hayır dedim o sırada çoktan ameliyata başlamış meğer bebeğimin sesini duydum. Ben bastrma cekistrme vs hiç bir şey hissetmedim. Bir tek anestezi etkisi geçince odada ilk yürüyüşe kalkarken zorlandım. O ağrı da 3 gün sürdü. Çok güzel olacak inşallah