Elifttk ayy tıpkı ben . 2. Gebeliğim ama diğeri kürtaj oldu . Bunda o kadar korktum yine düşecek diye 🥹 İnan ki ev benim üstüme geliyor 3 aydır yatıyorum evde bunaldım , tükendim ev beni boğuypr 😭 memlekete gidesim vardı benimde annemlere gidemedim . En azından yeşillik görürdüm temiz hava alırdım uzanırdım yürürdüm bahçe arası mis gibi . Ama maalesef kanama başladı . İnşallah iyi olur sonum 😭