Esraaabayy Ah o hedefler… Ben de ilk gebeligimde yaşadım. 32. haftamda 100 leri bulan sancı ile yatışım yapılmıştı. Nidicard, serumlar, fitil ve ciğer geliştirici yapıldı aynı şekilde. Benim 1 cm di açılmam, ilerlemedi. Sancılarım da hafiflemisti 2 günde. Merak etme bak şimdi böyle yapıyor, sonra da gelmek bilmez bu bebişler demişti doktorum.
İlk hedefimiz 34 dedi doktorum, 34′ü gördük. Sonra 36-37 dedi. 37′yi gördük. Tamam artık hedef yok istediği zaman gelebilir demişti 🥲 Sezaryen olacaktım zaten, 39. haftadamda artık beni alınnnn diye gittim doktoruma.
İsminiz Esra sanırım, bu mübarek günde size de dua ediyorum. Hayırlısı ile, sağlıkla, en güzel zamanda kucağınıza alın 🌺