Shnern Nolur kizlar bugun 11 den beri serum ile suni sanci aliyorum geldigimde acilmam yoktu saat 20 de 2 cm idi sancim daha oyle cok yok nolur dua edin kurtulayim bir anda 😢😢
Emine24 Shnern Canım ya 😕 rabbim kolaylıklar nasip etsin, yardımcın olsun🙏🏻 İnşallah tez vakitte sağlıcakla yaparsın doğumunu
burcuburcu Shnern ayyyy Allah yardımcın olsun canım benim yaaaa 😔 bi an önce al bebeğini kucağına inşallah
Heyva Shnern biraz sonra kizlarrrr bebegim kucagimda yazarsin insallah bekliyoruz o guzel haberi ❤ canm dogum sirasinda derin derin nefes al sanci oldugundu derin nefes alip ver cok cok onemli nefes sanci geldiginde özellikle 🌷❤
Heyva Rabbim yardimcin olsun insallah tez zamanda hayirli ve saglikli bir sekilde kucagina alirsin meleğini ❤🤗