Markası sana kalmış ama kesinlikle PRE yazanı al, o anne sütüne en yakın olanı ve yenidoğanlara öneriliyor. Ben Aptamil Pre kullandım 1 yaşına kadar sonra değiştirdim.
Süt sağırkende tavsiyem üstüne örtü ört, nekadar geldiğini görme, ve sağarken bebişine bak. Okadar etki ediyorki bu durum, hormonlardan dolayı☺️ yani sağarken kac damla gelmiş nekadar gelmiş diye bakmayın örtün üstünü aklınız hep bebeğinizde olsun veya yanında olun elini tutun daha fazla gelicekdir