Hasret18ayaz Kızlar 9 ağustosta yumurtlamam oldu adetime 6 gün var az sabah test yaptım hayali bir çizgi vardı az önce aynı markayla tekrar yaptım daha net ama yien çok silik prodoctor erken gebelik testi sizce var mı 
Salihanurrr Hasret18ayaz bende görüyorum ikinci çizgiyi silik şekilde belli oluyor yani 🥰 hayırlı olsun inşallah şimdiden
Aysshenur Hasret18ayaz !. Benim ki bu şekildeydi
Hasret18ayaz Aysshenur sizin daha neymiş aslında 19 Haziran’da kürtaj olmuştum aynı belirtileri yaşayınca bugün test yaptım umarım vardır çok heyecanlıyım yaralarımı saracak bir bebek olur İnşallah sağlıkla
Aysshenur Hasret18ayaz benim 15 aylık bir bebeğim var ve 2 eylülde ikinci bebeğim doğacak. Bana çocuğun olmaz demişlerdi oluyor. En doğru zamanda meleğin sana gelecektir.
Hasret18ayaz Aysshenur bir oglum var benimde imkansız olması demişlerdi tek şansın tüp bebek demişlerdi bin şükür
MNesemm Hasret18ayaz benimde 12 günüm var test yaptım çıktı ama yok diyolar arkadaslar birde kan verdim 1.20 çıktı daha 12 günüm var ama
Hasret18ayaz MNesemm oglumada 2 ile ogrenmistim doktor hamile değilsin desede kan değerim 0 in üstüne hiç çıkmazdı ertesi gün 7.39 olmuştu
Hasret18ayaz MNesemm çizginin biraz pembe olması gerekiyor ama kuruma çizgisi gibi duruyor kuzum daha çok erken bekle bence