Dml991 Ya kızlar bişey sormam lazım 37 haftadayım bebeğin hareketleri sanırım idrar torbama doğru oluyo hareket ettikçe sanki idrar yaptığım yere tel giriyo gibi oluyo rahatsızlık hissi acı hissi oluyo başına gelen var mı 😵💫
Kardelen120o Dml991 bende öyleyim 5 10 dakkada bi lavaboya gidiyorum sanki hic gitmemiş gibi cok baski yapiyo 😁
nurdangg 38+5 aynısını yaşıyorum ben de. Önceden ara sıra olurdu şimdi büyüdükçe daha çok baskı uyguluyor artık tuvalet sürelerim de uzadı 10 dk oturuyorum klozette bütün çişler çıksın bitsin diye 🤦♀️
Busra-T-K 38+2 şu çılgınca hareketler, mide yanması ve çiş mevzusu yüzünden geceler uyku manasında anlamını yitirdi. Fazlaca dertliyiiim :I
Dml991 Busra-T-K mide yanması beni de mahvetti yatak başımda mutfakta portmantoda ve salonda mide ilaçlarım 😄 çantamda da
Busra-T-K Dml991 ben ilaçta kullanmıyorum vallahi gece 3ten önce zaten uyku yok 😂 Güya yavru uykusuzluğa alıştırıyomuştaaa falan da filan Allah yardımcımız olsun 😂