UmutluYasam Kızlar 25 temmuzda regli oldum normalde reglim 6 gün uzun sürüyor fakat temmuz ayında 3 gün oldu sonra kesildim test yaptım çıkmadı doktora gittim 2 ağustosta çıkmadı bat 18-23 ağustos arası gösteriyor geç döllenme olabilir mi ?
Hatice_11 UmutluYasam benim de 5 gün sürüyordu bı ara bende sizin gibi oldum canım 3 gün sürdü bitti maalesef diğer ay düzenli geri regl oldum . Olsaydı mutlaka çıkardı 🌸 yinede Allah’tan ümit kesilmez
UmutluYasam Fatoss3- sürekli test almakta istemiyorum artık ilk defa bu ay test yapmıyorum bakalım sonu ne olacak 😊
UmutluYasam Hatice_11 ya evet ilk defa böyle bir şey yaşadım hayatım boyunca çok garip geldi insan her şeyi bebeğe yoruyor bakalım 🥲