Mucihe Hasret72 İmkanı yok 2.gebelikte bile 17 haftada hissettim 10 hafta çok küçük kuzum bağırsak hareketidir o
esolinaaaaa Hasret72 😂😂😂 vay be 2. Hamileyim ben bile 16. Haftada hissetmeye başladım siz rekor kırmışsınız 🤪🤪
Mekselina49 Hasret72 valla canım bende sağ tarafımda damar gibi hep atıyor erkek bebek hep orda olur derler benim sağdan sırtıma doğru Ağrı’da oluyor
myavocado Hasret72 😊 bağırsak hareketi, kas seğirmesi gibi bir şey muhtemelen hissettiğiniz. Çok imkan yok bebek hareketi olmasına.
Freefam Hasret72 o haftalarda herkes bagirsak hareketlerini bebek olabilir mi diye dusunup bagirsak hareketi oldugu gercegiyle yuzlesiyor gebelige hosgeldin☺️
tugcesakzci Hasret72 hissedemezsiniz. Hissettiğiniz şey kalbinizden karnınıza kadar ulaşan aort damarınızın kan pompalama atışı veya bağırsak hareketleridir
Karakurt Hasret72 hissediyorsun canım ben ilk oğlumda 10 haftalıkken hissetmeye başladım erkek bebeklerde erken hissedilme oluyormuş yaşlı bi teyzeye söylemiştim hissediyorum normal mi diye oda bana erkek o zaman dedi ve sonuç erkek çıkmıştı
Bsrakrk11 Karakurt benimde bebeğim erkekti hiç öyle küçük haftalarda hissetme olmadı hurafe ne yazıkki
nazel123 Merhabalar bende hissetmiştim seğirme gibi birşey annemde erkek çocuğu öyle olur falan demişti dediği gibi çıktı ☺️
denizleo09 10 haftalık bebek o kadar küçük ki hissettiğiniz bağırsak hareketi Bebeğinizi gerçekten hissedince aradaki farkı anlarsınız Bende hissettiğimi zannetmiştim doktor çok gülmüştü bana hemen ikinci gebeliğim