Kızlar selam 5+3ken devlet hastanesinde gittiğim doktor sadece Decavit kullan tum ihtiyacını karşılayacak dedi. 7+0ken kalp atışı icin özelde bir doktora gittik o da folbiol de kullan dedi ama ikisinin toplam folik asit miktarı çok fazla olmaz mi kafam çok karıştı