Eda1254 düzenli doğum sancısı şeklinde değildi bebek sertleşip kendini bırakıyordu birde kasıklarıma ağrı giriyordu adet olacakmışım gibi. Gittik ve sancım çıktı. 10 dakika da 3 kez aynı şekilde olursa hiç bekleme bana böyle söylediler ama senin uzmanın görse daha iyi tabi