Kızlar 37+6 oldum az önce duşa girecektim öncesinde tuvalette otururken istemsizce bişeyler aktığını hissettim sonra kesildi bi kaç defa daha oldu ve yoğun şeffaf bi akıntı geldi doktoruma yazdım nişan başlangıcı demiş akıntı için su için de su devamlı gelir ve bol olur yazmış ağrım sancım yok o yüzden hastaneye gitmemi istemedi su mudur sizce