1Anneadayiiii mom28_ bende senin durumundayım şuan canım 2.aşılamanın 14. Günü bugün ve dün adet oldum bence 3.ye gerek yok diye düşünüyorum hiç zaman kaybetmeden tüp bebeğe başlıcaz kendin bilirsin yine ama aşılama zaman kaybı tüp bebeğin tutma olasılığı yüksek
mom28_ 1Anneadayiiii ne kadar süredir deniyorsunuz devlette aşılama şartı oldugu için mecburen yaptırcm bi kez daha denyecm gibi görünüyor sonra tüp bebege geciliyor
1Anneadayiiii mom28_ 4 senelik evliyim hiç korunmadık klomen çatlatma iğnesi femera çatlatma iğnesi aşılama herşeyi denedik ben özele gidiyorum devletin şartlarını bilmiyorum ama belki 3. Tutar senin hakkında hayırlısı olsun inşallah
mom28_ 1Anneadayiiii sebepsiz sizinde sanırım rabbim tez zamanda hayırlı evlat nasip etsin sizede banada isteyen herkesede mahrum etmesin