Merhba gece tayfası 😄bir sorum olcak kızlar sizlere şimdi ben 15 haftalık oldum ama 9.hafta ultrasonum var tek onu verdiler bana cinsiyet tahmini bile yok henüz doktorlara nedense hep cinsiyet mevzusu açsam afra tafra yapıyorlar anlamıyorum ben ne zaman öğreneceğim konuyu açamıyorum bile konusturmuyorlar Esenler kadın doğuma gidiyorum pazartesi yine randevu aldım ne diyim gidip bana bir akıl verir misiniz cinsiyet için geldim diyorum konuyu kapatıyor ya da söyleyemem oluşmamış daha diyor doktor bey bende mi bir tuhaflık var acaba kendimden şüphe eder oldum artık cinsiyet için geldim demeye utanıyorum 2 haftadır gidiyorum ultrasona bile koymuyor sürekli bilgisayar başından yönetiyor doktor bey hiçbir testte istemiyor bu zamana kadar ne kan ne idrar istedi napcam ben özele gidicek gücüm de yok her defasında