Hanımlar merhaba sürekli ya kabızım ya isal bu yüzden sürekli karın ağrısı çekiyorum o kabızlığın isalin sancısı mahvediyor beni doğum sancısından beter 😔 lifli gıdalar tüketiyorum kefir içiyorum ama neden böyle oluyor anlamıyorum özellikle minicik bir acı yiyeyim süründürüyor o karın ağrısı sancısı başına böyle bişey gelen varmı 🥺