Merhaba anneler 25+3 olduk kızım olacak şeker yüklemesi yapmadık ama tokluk şekerime açlık şekerime bakıldı ikisi de çok iyi çıktı fakat ben özellikle şekerli bişey yedikten sonra ayaklarımın ellerimin ve başımın yandığını hissediyorum beynimde bi tuhaflık bi yanma oluyor şekerden mi bilmiyorum. gebelikten mı bunun için muayeneye gitmem gerekir mi sıkıntı olur mu