Merhaba kızlar normalde adet günü yarındı fakat bugün pembe leke ile başladı. Sadece pede çok az geliyor peçeteye sildiğimde çok az geliyor. Asla bir pedi doldurmuyor. Dünden beri kasıklarım ağrıyor. Adet kanamasıdır ama bu kadar az gelmesini şaşırıyorum.