ZulusSerdar Kızlar 21+2 günlük hamileyim oturup kalkarken bacak aralarım ağrıyor biraz yürüyemiyorum ayaktayken geçiyor ama uzanırsam yada kalkarsam oturduğum yerden yine ağrıyor
Gokyuzum_571 ZulusSerdar bu arada bunun cinsiyet ile ilgili olduğunu duydum Sizin bebeğin cinsiyeti ne acaba Genelde kız bebekler bacağa atarmis Benim ki tam belki degil henüz ama
Gokyuzum_571 ZulusSerdar merhabalar ben de yaşıyorum ama daha çok kalça ağrısı gibi ayağıma vuruyor özellikle sağ kalçada Yani yürüswm de yurumesem de aynı şekilde maalesef 😕
Esyy Gokyuzum_571 merhaba benim bebeğim erkek ama aynı problemi yaşıyorum ama benim 30.hafta sonrasi olmaya başladı hala da devam ediyor şuan 39+5 im 😅oturduğum veya uzandigim yerden kalkamıyorum inanılmaz bı ağrı
Gokyuzum_571 Esyy 😁 evet hurafe olabilir ben de öyle okumuştum erken haftalarda yaşanırsa kız bebek belirtisiymis diye Sağlıkla kucağıniza alın 🥰