hilalficil Merhaba 38. Haftamdayım fakat göbeğim taş gibi olup kasılmalarım oluyor acaba bu sancı mı ilk gebeliğim olduğu için bilemiyorum
Elsa57- Ay bende de aynı durum bebek bir noktada sertlesiyor bende burada durayım merak içindeyim belime sıcak su torbasi koydum olursa dogururum belki tetikler diye bir umut 2 cm acilmam vardı pazartesi hala tık yok