GAMZE5454 Son günlerde arttı dün doktora gittim bise olsa söylerdi ama bilmiyorum alt kısmı ağrıyor arada ve sanki gaz varmış gibi rahatsız ediyo
Baby_B GAMZE5454 Gaz sancin varsa ondan agriyor olabilir canim.Meyveli musli falan yersen bagirsaklarin icin iyi olur.Kefirde icebilirsin.Siyah üzümde gaz sancisi icin cok faydali.
poyrazin_annesi28 GAMZE5454 Bu haftalarda çok normal. Gaz sıkışması da yaşayabilirsin kabızlık da olabilir. Kanama olmadığı sürece korkma