Nrtnnn Kızlar iyi geceler dün eşimle sözlü tartıştık bugün akşam anca barış sağladık , farkında olmadan fiziksel olarak bebeğime zarar verdim mi bilemiyorum vurmadım ama gerilerek ağlayarak çok stres yaptım şimdi de vicdan yapıyorum 19+2 yiz bu arada. Yememe içmeme dikkat ettim ama için hiç rahat değil.
sususdden Nrtnnn canım kendini üzme stresimizden etkileniyorlar ama kendi canını yakmadığın sürece bebişinede zarar vermedğine eminim o kadar korunaklıki onlar Allaha emanetler🙋🏼♀️
NurDemir Canım maalesef hepimizin olmuştur öyle günleri.Bizim durumumuz bebekte strese yol açabiliyormuş ama kendini suçlama,çok daha kötü şeyler yaşayanlar var bir sorun olmaz Allah’ın izniyle 💕
Nrtnnn NurDemir çok teşekkür ederim canım hiç böyle bir şey olmamıştı içim çok kötü oldu. Umarım her şey yolundadır daha 9 gün var kontrolümüze
Nrtnnn sususdden yok asla hatırlayabildiğim kadarıyla hiç temas etmedim karnımla.allahım inş bi sorun yoktur. O kadar çok üzüldüm , ağladım ki sakinleşince kötü oldum dark etmeden ona bir zarar verememişimdir inş kontrolüme de 8/9 gün var daha 🙏🏻
sususdden Nrtnnn Hiçbirşey olmamıştır canım kendini daha fazla üzmeki bebişinde üzülmesin,iyi geceler🙋🏼♀️