Ftm35 Arkadaşlar 6 haftalık hamileyim ancak kendimi kilo almış hissediyorum yada ödem mi oldu şişkinlik mı var sizde de oldu mu böyle bir şey tavsiyeniz nedir
2cocukluana_ Ftm35 gaz var tatlım benim de öyleydi hatta gaz sıkışmasından kivrandigim oluyodu şuan 12 haftaligiz azaldı o sanki 5 6 aylık gibi oluyodu karnım şimdi küçüldü geçiyor zamanla