Herkese iyi akşamlar 1 yıl önce histeroskopi ile polip alındı ve 1,5 ay sonra hamile kaldım ve 1 ay sonra doğumum olacak doktorum histerıskopi yüzünden zorunlu sezaryen diyor ama herşeyim normal bebeğim doğuma hazır ters dönmüş normal doğum istiyorum aynı durumu yaşayanlar var mıdır.? 😊