Herkese selam doktora kontrole gittiğimde enfeksiyon için biteral azitro ve gynomax xl ilaçlarını verdi ve o sırada 2-3 gün önce yumurta çatlamam olmuştu ama hcg değerim düşük çıktığı için hamile olmadığımı düşünüp bu ilaçları kullan gel dedi doktor ve ben 1 hafta sonra yaptığım testte hamile olduğumu öğrendim o sırada hamileymişim ve çok endişeliyim bu ilaçlar bebeğimi etkiler mi