halsey_3 Merhaba herkese.Sonucumdan anlayan varsa yorum yapabilir mi? Sonuç: Heterozigot MTHRF geni c.677C>T , Heterozigot FV geni (Leiden mutasyonu) c.1691G>A , Homozigot PAI-1 4G/4G saptanmıştır.
Diladeniz2 halsey_3 Kanınızda pıhtılaşma tespit edilmiş benimkide bu şekildeydi şuan 25 haftalık hamileyim kan sulandırıcı iğne kullanıyorum 🌸
halsey_3 @Diladeniz2 Çok korkuyorum bende geç mi kaldım iğneye diye.Sizin dozunuzu neye göre ayarladılar.Beni perinatoloji bölümüne yönlendirdiler hala iğneye başlayamadık
Diladeniz2 halsey_3 Eğer hamileyseniz bir an önce başlamanız gerekiyor 5 haftalık iken başladık biz iğneye
halsey_3 Diladeniz2 evet 12 haftalık olduk.Yeni belli oldu doktorlar perinatoloji bölümüne yönlendircez dediler. 7 haftalıkkende böbrek büyümesi oldu.acaba bunla bir ilgisi var mı sizde de olmuş sanırım
halsey_3 beyazmelegim size de bişey demiyorum 3 gündür uyuyamıyorum yazdığınız yüzünden.Doktorum 3.trimester döneminde başlıcakmış iğneye
beyazmelegim halsey_3 İster deyin ister demeyin pıhtılaşma bozukluğu olan kişi gebeliğin başından doğumdan bir gün öncesine kadar iğne vurulur aspirin ise 32.haftaya kadar kullanır 3. trimester ne alaka nasıl bir doktormuş o ilk defa böyle birsey gördüm ve duydum.
halsey_3 beyazmelegim araştırma hastanesine gittim.Perinatoloji bölümünde kurula girdim,Hematoloji bölümü de baktı.Yetmedi özel hastaneye başka bir profa gözüktüm.Risk faktörü hesaplandı.Heterozigot olduğu için bu şekilde karar verildi.Sizin doktorunuz kim hangi şehirde gittiniz
beyazmelegim halsey_3 Benimde heterozigot az miktarda pıhtılaşmam var ve bebeğimi bu yüzden kaybettim ve kendi doktorum küretaj sonrası tetkitler istedi ve az miktarda pıhtılaşman var dedi diğer gebeliğini öğrenir öğrenmez tedaviye başlamamız gerekiyor dedi ve bir kaç doktorum daha vardı hepsi aynı tedaviyi söyledi şimdi tüp bebek tedavilerinde bile pıhtılaşma olmasa bile doğuma kadar iğne olan kişiler var düşüğü olup yine iğne kullananlar var gittiğiniz doktorlar neden riske atmış bu durumu ben çözemedim?