Dileeekk Ne durumdasınız ve şikayetleriniz neler ? Ben kasıklarda ağrı hissediyorum ve ara ara kramplar giriyor karnıma doktora sormuştum doktor normal bebek büyüdükçe baskı yapıyor demişti yaşayan var mı ?
Gayearasatalay 22+2 günlük oğlum enfeksiyon var ve protein pozitif çıktı tekrar bir tahlil yapıldı hala sonucunu bekliyorum bu süreçten geçenler varsa beni bilgilendirirse çok sevinirim protein nasıl negatife döner
hatseum12 benim bi ağrım sızım olmuyorda vajinam sanki çok büyük ağırlık yüklenmiş gibi gece yatarken sağa sola dönünce kemikleri ağırıyor. Hamlanmış gibi