Nisa_90 Bat 29 daha yapmadım hiç 😅yumurtlama yeni oldu büyük ihtimal, takip etmiyorum testle.Son 3 yapmayı düşünüyorum.
bkdusunenanne Nisa_90 kaçında adet olmuştunuz acaba? Bende yumurtlama 13ü diyor ama akıntım bugün var iç çamaşıra geliyo anlamadım yumurtlama 13′ümüydü 16 sımıydı
E6366 Nisa_90 hiç test yapmıyorum normalde akıntım olmaz yumurtlama dönemi akıntım ve kasık ağrım oluyor öyle anlıyorum
Nisa_90 bkdusunenanne ortalama olarak evet 13ü gözüküyor ama yumurtlama öncesinde veya sonrasında da olmuş olabilir.
Heycanlianne_41 Benimde bat 24 bugün gebelik testi yaptım negatif🥹 ve dün çok karnım ağırdı adet olacakmışım hissi geldi bu ay klomen ve iğne kullanmıştım yine olmadı çok üzgünüm🥹🥹
bkdusunenanne Heycanlianne_41 ay daha olmamışsınız o ağrı bende bir haftadır var üzülmeyin hayırlısı ile bekleyin bakalım
Nisa_90 Heycanlianne_41 test için daha erken değil mi zaten? Adet gününe yakın tekrarlayın isterseniz.
Heycanlianne_41 bkdusunenanne ne bileyim çok mu erken davrandım dün adet olacakmışım gibi hissedince bütün ümidimi kestim çünkü hamile kaldığımda benim karnım ağrımaz belim ağrır tersine hiç bel ağrım yok☺️
Heycanlianne_41 Nisa_90 adet günüm evlilik yıldönümümüz 3.yılımıza 3 kişi girmek çok istiyordum inşallah dediğiniz gibi erken olduğu içindir nasip olur🤲🏻🤲🏻
koza08 Ben de pazartesi günü 2. kez aşılama oldum. Test için son 6 günü bekleyeceğim. Daha erken çıkmıyor galiba. Çıksa da iğne etkisi olabiliyormuş. Bakalım 🤗