Zeyyno_ Esraksds Evt nişan bişey yapmanıza gerek yok bekleyin Sanciniz baslarsa takip edin suyunuz yada kanamaniz olursada doktora gidin
Eminebil Esraksds Benim de iki gün önce geldi canım, yalancı sancılar var sadece ben de 40 a yeni girdim
Eminebil Kızlar bir şey sormak istiyorum, son haftada su azalmış bu hemen doğumun olmasını gerektiriyor mu
irem88 Esraksds 3 doğum geçti başımdan canım benim bu esnada en büyük şey sakin olmak sende iyiki varsın hayırlı haberlerini bekliyoruz bizi haberdar et doğum olsada olmasada merakta bırakma