ObirSirin
Neye dayanarak kullanmak istemiyorsunuz?
Böyle riskli bir durumu göz ardı edeceğiniz veya kendi alternatiflerinizi yapmak istemenizi anlayamadım.
Gebelik öncesi insülin direncim vardı erken haftda ölçüm yapmaya başladım 16. Hafta itibari ile şekerim yüksek çıkmaya başladı diyete başladım 24. Haftaya kadar diyetle geldim kiii 6. Haftada istifralarım başladı yemek dahi yiyemedim beslenemedim üzerine diyet yapmaya başladım.
Açlık şekeri düşmediği den dolayı insülin kullanmak durumunda kaldım bana ve bebeğime zararı yok aksine faydası var bir çok olumsuz durumun önüne geçiyor şuan 28 haftalığım ve günde 4 defa iğne vuruyorum kendime morardım artık hem iğne hem diyet aynı anda yürütüyorum herşey bebeğim için.
Böyle riskli ve ciddi bir durum da kendi alternatiflerinize yönelmeyin emin olun yürüyüş ve ekmeği kesmekle şeker yola gelseydi biz insüline hiç geçmezdik ve şeker çok değişik birşey kimi insanda ekmek yediği halde yükselmiyor deneme yanılma yöntemi ile bilinir neyin yükseltip neyin yükseltmediğini.
Söyeldiğiniz şeylerle düzene girseydi doktorunuz zaten ilaç kullanmanızı söylemezdi
Bebeğinizi düşünün sağlıkla kavuşun 🙏