Muratseyma2015 Kızlar ilk çocuğum tecrübenize ihtiyacım var süt lekesi oluyor çocuğumun kıyafetlerinde 30 da bazen 40 derecede yıkıyorum ama o sarılık geçmıyor ne yapabilirim
Minigiim-vebenn52 Muratseyma2015 beyaz sabun ile elinde çitile öyle at makineye ben bazen zorlu lekeleri atıyorum 60 dereceye çekme olmadı bende hiç