Kızlar merhaba uzun zamandır nabzım yüksek seyir ediyor tansiyon takibi yapıyoruz doktorumla. Kendim zaten fazlasıyla artışını hissediyorum bir de cihaz da da yüksek görüyorum. Saglık ocagında ki ebem her ölçtügünde yüksek çıktığı ve benim tansiyon sonuçlarında da yüksek oldugu için nabzın yüksek olmamalı diyip duruyor. Bunun hamilelikte bilmediğim bir soruna yol açtıgı durum var mı.