Gamze_gamze Kızlar 20. haftamızda ultrasona girdim. Bebeğimde yarık dudak mı var yoksa ben mi vesvese yapıyorum bir bakar mısınız? Ayrıntılı ultrasona girmedim henüz. Bu tür şeyler normal ultrasonda çıkıyor mu bileniniz varsa yardımcı olur musunuz lütfen 🥺
myavocado Gamze_gamze hareket etmiş herhalde bebiş çok net değil bu görüntü ama bir sıkıntı olsa doktorunuz bilgi verirdi, daha detaylı bakardı endişe etmeyin bence bir sorun olduğunu sanmıyorum
Caglacolak5237 Gamze_gamze neden böyle bir şeyden şüphelendin. Ailede yarık dudak var mı? Hem öyle bir durum olsa doktorun söylerdi çoktan 🌹
Bo16 Doktorunuz bilgilendirmedi mi anomali var mi yok mu detaylı ultrasonda yarık dudak çıkar bebek düzgün çıkmamiş moralinizi bozmayın pek anlaşılmıyor Detaylı ultrasonu bekleyin zaten vaktiniz gelmiş girip öğrenirsiniz
Gamze_gamze Bo16 doktorum herşey normal kilosu da iyi gidiyor dedi. Ben de acaba doktorlar görüyor mu normal ultrasonda diye merak ettim
Mlsaa99 Canım normal ultrasonda bazi seyleri goremiyorlarmis doktorum oyle soylemisti . Içe dönük ayaklar dudak anomalisi gibi seyleri detaylida gorunebiliyormus
Gamze_gamze Mlsaa99 hmm anladım canım teşekkür ederim mecbur ayrıntılıyı bekleyeceğiz inşallah iyidir çok evham yapıyorum ya
Mlsaa99 Gamze_gamze ben ayrintiliya kadar senin gibi ultrason kagidim olmadi cocugu gormedim ama senin gibi yerdim kendimi aman burasi şöyle duruyor diye . Allahtan gittigim doktorun cihazi eskiymiste sonradan degistirdim erkenden görmek kotu yapabilir insani
Gamze_gamze Mlsaa99 Ben devlette gireceğim sağolsun doktorum çok iyi iyi bir akademisyen aynı zamanda. İnsanın aklına gelmeyen şey hamilelikte peş peşe geliyor
Gamze_gamze Caglacolak5237 Evet baba tarafımda bir kişide var. Fotoğrafta da dudağının sağ kısmında çizgimsi gibi birşey görünce evham yaptım. Korktum. Ayrıntılıda mı görünüyor sadece diye merak ettim