Nasirliiii Kizlar bu konuda bana yardim edermisiniz benim genelde tansiyon dusuk 8:5 oluyo onun icin bi tane tansiyon aleti almak istiyorum ugun fiyata gitdigidiyorda gordum 50 ve60 civari olanlar var nasil acaba alan oldumu hic? Hangisini almami tercih edersiniz
Nasirliiii Nasirliiii Bazen cok soeu soruyorum ama sizden baska soracak kimse yok etrafimda yabanci oldugum icin zorlaniyorum
Cansn Nasirliiii biz sağlık ocağında kullanıyoruz omron m2 ve m3 var ikisi de güzel ama bütçene göre bak gene de