Kızlar selaam Ben 15 ay cipralex kullandım 1 hafta önce de kademeli olarak 20 mg den 10 mgye sonra 5 mg kullandım ve bıraktım doktor konrolüyle tabiki. Şuan yan etkisinden baş dönmelerim var çok şiddetli olmasa da rahatsız edici aranızda bilgisi olan var mı bu durum normal veya geçici mi?