kader26_ Herkese iyi akşamlar 🌸 tahmini 4-5 haftalık gebeyim. Afedersiniz kabızlık ile ilgili sorun yaşıyorum. 🥺 henüz kadin dogum doktoruna gitmedim. Bu durum için napabilirim fikriniz var mı?
Ayse0575 kader26_ sabahları aç karna kuru kayısı ve bol bol su tüketmeye çalış. Bide sebze ağırlıklı beslenirsen kabızlığın hafifler. Fasfood tarzı şeyler sakın tüketme. Hamur işi falan kabızlığını daha çok artırır
irem-16 kader26_ sabah aç karnına 1 bardak ılık süt ve 2-3 adet kuru kayısı. Gece yatmadan da aynısını yapın ve bana dua edin ☺☺ yıllardır kabızlık yaşayan birisi olarak söylüyorum bunu ☺☺
myavocado kader26_ aklıma gelenler, bol su için, kayısı ve hoşafı tüketin, bir kaşık kadar zeytinyağı içebilirsiniz
Esrafi56 kader26_ aç karnına kahvaltı yapmadan önce 3 tane kuru kayısı yerseniz hemen faydasını görürsünüz bende aynı durumdaydım çok zor gerçekten ama o hemen etkisini gösterdi şuan 8 haftalığız tamamen geçti geçmiş olsun🥰
MelekAnnesi52 kader26_ ilk hamileliğimde çok kötü kabız olmuştum hemen eşime kuru kayısı aldırdım gün kurusu olan siyahlardan direk yer yemez rahatlamıştım şu an yeşili de varken onu yiyebilirsin bolca kefir içebilirsin canım ben mesela karpuz yesem yine hemen çıkıyorum