Anneler merhaba, ben kasımın ilk günleri doğum yapacağım inşallah fakat aldığım uzun kollu zıbınlar kafamı karıştırdı şimdi kış bebeği olacak uzun kollu zıbın almakta yanlıs mı yaptım? Çok mu sıcaklar bebeğşm deneyimli annelerin fikirlerine ihtiyacım var? Bide bebeğin üstüne ne örtülür o dönemde yoksa sadece tulum mu giydirilir?