Ben ilk doğumumu 3gune yakın sancı çekerek yaptım aşırı zor ve bir o kadar kötü deneyimdi.Ama ikinci doğumumu pek anlamadım nasıl oldu gece suyum geldi hastaneye gittik öğlen 12de fitil koydular 13.45 te bebişim kucagimdaydi.Şimdi 3.cuye hamileyim az kaldı bu nasıl olcak çok merak ediyorum 😁