Mervealya1992 ben Esenler Medipole gidiyorum.doktorum Nihan hanım..her muayene de renkli olarak da bakıyor,ben video çekiyorum ama çıktı renkli değil.yani herşeyi görüntüsü renkli görüntü kalitesi ama siyah beyaz.şimdiye kadar yüzünü hep elleriyle ve ayağıyla kapatıyor göremedik belkide o yüzden siyah beyaz verdi bilemiyorum.sormak aklıma gelmedi hiç.ama sonuç olarak renkli olarak izliyoruz video çekiyorum.muayene ücreti 1200 tl eğer kuveyttürk sağlam kartınız varsa ve onunla ödeme yaparsanız indirimli 1020 tl oluyor.tahlillerde vs de indirim oluyor sağlam karta..