Giryebar Kızlaaarr 17+1 deyim saçlarımı boyasam sıkıntı olur mu bide hangi marka bitkisel boyalar tavsiye edersiniz??
tugrammm Giryebar boyayabilirsin.aktardan yadaceczaneden gebelere özel bitkisel boya satılıyor bilgin olsun
yagmurtpl Giryebar Ablam bitkisel boyayla boyadı Bi şey olmadı Allah’a şükür ama ben yine de bekleme taraftarıyım
Cansn Giryebar ben boyattım bitkisel boya ile. Kuaför inoa adlı bir boya kullandıklarını söyledi. Hiç kokusu yoktu dağa önce boyattıklarımdan farklıydı koku akma falan yapmadı
denizannee Giryebar inoa diye bir boya var amonyaksiz şampuanı da özel oluyo biraz pahalı ama çok iyi bi boya
Giryebar yagmurtpl beklemek istiyorum ama beyazlarım çok var kendimi kötü hissediyorum eczanelere bi sorayım bakalım