irem-16 ben de 15 hafta falan çok problemli geçirdim. Folik asiti aksatmayın yemek yiyemediğinizde serum vurdurun. Korkmayın bazı insanlar ilk aylarda kilo bile veriyor iyi beslenemediği bulantısı olduğu için. Şimdi 33+0ız şu an bir sorun yok şükür 🙏🏻