ghostty isimsiz19 ben de bu ay doktor kontrolunde ilerledim bakalım hayırlısı🥺Sizin kistle ilgili doktor ne diyor
isimsiz19 ghostty 1 senelik evliyim zaten doktor 1 yılın dolmadan bitirt yapamam dedi 1 yıl yemi doldu eylülde tekrar gidicem hastaneye bekarken kist için ameliyat oldum fakat yine tekrarladı geçmiyor yani üzülüyorum
ghostty isimsiz19 yaa insallah gönlüne göre olur her sey🥹 Doktora gidince de işin rahatlar merak etme, illaki bir çözümü vardır
ghostty isimsiz19 evet ilk. Bir senedir istiyoruz ama yeni yeni yogunlastık diyebilirim. Bu ay birden ben yeniden doktora gitmeliyim dedim öyle gelişti. O yüzden merakla beklıyorum ne olacak diye🥹
isimsiz19 ghostty çok doktora gittim ben ama bişey yapmadılar 1 yılım dolmadığı için bakalım neler olucak adet olmam inşallah
isimsiz19 ghostty Adet oldum ben hayırlısı artık rabbim sana nasip etsin inşallah ben önümüzdeki ay tedaviye başlıyorum