Gultenakkoyun bana doktor direkt kürtaj dedi başka bir yol yokmuş gibi konuştu ama ben devam etme kararı aldım. İlk haftalarda antibiyotik de kullanmıştım. Hangi haftalarda ne kullandığınızı biliyorsanız bir takvim oluşturarak bir perinatolog ile görüşün, ama bazıları hakikaten çok göz korkutuyor, zamanında dava konusu olmuş olaylar maalesef bu nedenle onları da suçlayamıyorum.
Neyse ki forumda doktor arkadaşlar da var onlardan da destek alabilirsiniz bence. Ne büyük şans.