Merhaba 37 haftada sancı değil şiddetli geçmeyen bel ağrısı aşağı doğru baskı yaşayan varmı benim gibi iç bacaklarım bile agriyo yuruyemiyorum duşta iyi gelmedi sabah gittiğimde nts sancı çıkmadı ama benim inanılmaz bel ağrım var geçmeyen iki üç gündür oluyodu ama şuan daha çok arttı nefes aldirmiyo normalmi bu